Το να κάνετε χειροκίνητη εισαγωγή δεδομένων είναι ένας από τους μεγαλύτερους φονικούς παραγωγούς των πωλήσεων.
Το CRM αυτοματοποιεί πολλές από αυτές τις επαναλαμβανόμενες εργασίες των διαχειριστών, ώστε η ομάδα σας να μπορεί να ξοδεύει λιγότερο χρόνο πληκτρολόγησης και περισσότερο χρόνο πώλησης.
Το CRM σάς βοηθά επίσης να δημιουργήσετε μια τυποποιημένη διαδικασία πωλήσεων, η οποία δίνει στην ομάδα σας έναν βήμα προς βήμα χάρτη πορείας για το κλείσιμο συμφωνιών και συμβάλλει στη μείωση της διάρκειας των κύκλων πωλήσεων.